Politikk

SVs omreisende tivoli

  • Christine Engh
Nyhetsbrev Få Kjetil B. Alstadheims perspektiv rett i innboksen hver uke.

Valgstand:Hvit, åpen vogn med scene, og bord og stativer med brosjyrer.Valgkampmateriell: Karameller, ballonger, T-skjorter (selges for kr. 200), brosjyrer, penner, buttons. Boller selges hver dag til inntekt for sultkatastrofen i Niger. Eneste parti med synlig, bredt utvalg av brosjyrer på ulike språk.Budskap: ""Ulike mennesker, like muligheter" er et fantastisk slagord de burde gjort mye mer ut av. Her er det en kakofoni av inntrykk, budskapet kommer ikke tydelig frem. Brosjyremateriellet har fokus på mennesker, det nære, og treffer dem det skal treffe."Konklusjon: "Ekte engasjement og de flinkeste folkene på stand. SVs T-skjorter er den fineste effekten, men boden er for pregløs."

Les også

  1. Stengt hos Senterpartiet

  2. Kr.Fs buss-skur

  3. Fr.Ps campingbod

  4. Høyres HI-TECH messe-stand

  5. Venstres brukskunst

  6. Arbeiderpartiets kiosk

  7. RVs Hippie-bil

SV har valgkampens beste slagord mener Aasheim og Børjesson.

Les mer om

  1. Politikk